Elin här!

Hejsan alla:)

detta är första inlägget på denna bloggen av mig då (:

Idag så var jag med my o ebba då sa my , men kan vi inte ha en blogg tillsammans?
- jo det kan vi sa både jag o ebba :)

Så jag skapade den sedan gjorde jag designen o headern , som tog rätt lång tid tyckte my på msn iallafall ;p
Men headern blev bra :)
tycker jag.


På denna bloggen bloggar vi om allt möjligt t.e.x saker som har hänt, roliga bilder, nya filmer , ny musik, till och med kläder kanske o vardag och allt sånt ni vet ;D

Men ni kan läsa om min vardag o myjs vardag

på dom här bloggarna:

Elin=drottningh.blogg.se
Myj=mmmyolsson.blogg.se

ebba har ingen :(

nu ska jag blogga på min andra blogg,

har mycket att göra på den (:

jag slänger in en bild på mej själv.



inte så fin bild men dt får räcka...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0